Forum REC Revealing Enterprise Strona Główna
Strona glówna RECREC HomeFAQFAQSzukajSzukajUżytkownicyUżytkownicyGrupyGrupy RejestracjaRejestracja
ProfilProfilZaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomościZalogujZaloguj
destination avec de bonnes

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum REC Revealing Enterprise Strona Główna -> System
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banning

PostWysłany: 27 Mar 2020 09:23    Temat postu: destination avec de bonnes Odpowiedz z cytatem

Terwijl ik Nike Air Max 95 Femme mijn verhaal langs het pad verspreidde, keek ik op stukken neer.

Ik weet niet of het de manier was waarop Kim luisterde met een begrip geboren uit jaren verborgen voor haar eigen potentieel. Of de blijvende euforie van bovenop twee toppen te staan. Of de wijsheid van leeftijd. Maar voor het eerst in mijn leven weefde ik een verhaal van liefde, vergeving en trots toen ik vertelde over mijn gebrekkige reis.

Toen we de trailhead bereikten, stopten we ons in de schaduw van mijn auto, waar ik ongeopende verjaardagsgeschenken uitpakte die Nike Air Max 2017 Uomo mijn familie had gestuurd. Toen ik in een luchtverfrisser scheurde, tuimelden we in lachen uit. We wisten allebei uit ervaring uit de eerste hand dat er geen hoop was dat een inwonende auto lekker zou blijven ruiken.

Terwijl ik naar haar luisterde en naar haar glimlach keek, twijfelde ik er niet Nike Cortez Uomo aan dat ik precies was waar ik wilde zijn op de eerste dag van mijn vijfendertigste jaar.

Deze zomer had echt potentie om te zuigen, en het was niet gemakkelijk, maar ik heb er absoluut het beste van gemaakt, van uitstapjes naar Colorado en de kust tot gewoon veel buiten spelen. (Ik denk niet dat ik sinds mijn 12e zoveel buiten heb gespeeld!)

Het is heet en plakkerig en de stad ruikt bijna naar reet, maar die prachtige roze zonsondergangen om 20.30 uur geven me het gevoel dat ik alle tijd van de wereld heb. (Um, misschien omdat Adidas Nmd Damen ik dat doe. Hoe dan ook ...)

Gisteravond, nadat ik met Sara naar de stad was teruggekeerd, ging ik regelrecht terug om haar en enkele van haar vrienden te ontmoeten in de Standard Biergarten. Bier + buitenruimte = serieuze, serieuze overwinning. Ik had het veel te druk om foto's te maken, maar als je van plezier, bier en schattige jongens houdt, raad ik aan om hierheen te gaan. (En misschien om je mee te nemen? En wingwoman voor me te spelen? Ik ben erg verlegen met jongens. Bedankt.)

We zijn begonnen met de courgette e farro: gegrilde zomerpompoen, ingelegde sjalotten, lollo rosso & farro. (Lollo rosso is blijkbaar het soort sla. Bedankt, Google.)

Mijn eetlust was de hele dag af, dus ik had niet veel gegeten. Op dit punt was het na 23.00 uur en ik had eindelijk honger.

Sokken. Deze handige voetbeschermers en rondom comfortabele Nike Air Max Motion Womens capsules zijn essentieel voor de uitrusting van een trailrunner. Velen van ons hebben hardlopen zonder sokken ervaren, of het nu was omdat we ze gewoon vergeten waren in te pakken, of omdat we gewoon vergeten toiletpapier in te pakken ... Ongeacht waarom je sokloos was, we kunnen het er allemaal over eens zijn dat meerdere mijlen (of uren) zonder sokken garandeert blaren, ongemak of huidverlies.

Nu we u hebben herinnerd aan het belang van sokken (en toiletpapier), willen we u een uitgebreide gids met merken geven die de weg vrijmaken Nike Air Max 1 Mujer voor het uitvoeren van specifieke sokken. We vroegen hen naar hun erfgoed, wat hen uniek maakt, duurzaamheidspraktijken en hun best verkochte product. Nadat je deze bètaversie voor sokken hebt opgepompt, zul je een bonafide liefhebber zijn met de meest gelukkige voeten op de paden.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum REC Revealing Enterprise Strona Główna -> System Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do: