Forum REC Revealing Enterprise Strona Główna
Strona glówna RECREC HomeFAQFAQSzukajSzukajUżytkownicyUżytkownicyGrupyGrupy RejestracjaRejestracja
ProfilProfilZaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomościZalogujZaloguj
bisschen Kopfschmerzen

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum REC Revealing Enterprise Strona Główna -> System
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banning

PostWysłany: 24 Mar 2020 11:13    Temat postu: bisschen Kopfschmerzen Odpowiedz z cytatem

Ultra marathons en multi stage races eisen ons lichaam. We plaatsen onszelf soms in een slaapgebrek, een calorietekort Nike Air Max Thea Donna en een tekort aan hydratatie / elektrolyten. Om later in het seizoen burn-out te voorkomen en bijniervermoeidheid te voorkomen, is het goed besteed de tijd te nemen om ons lichaam na het evenement te verzorgen. Geniet van een massage, hydrateer, slaap, neem hoogwaardige voeding in. Deze zullen niet alleen het herstel verbeteren, ze zullen ook je humeur helpen.

Een deel van de lagere stemming zou kunnen zijn dat we de gebruikelijke endorfines missen die we krijgen door te rennen. We rennen en trainen misschien niet zoals gewoonlijk, maar dat betekent niet dat we volledig moeten stoppen met bewegen. Maak een wandeling met vrienden, probeer een nieuwe yogales, doe aan crosstraining. Als je gaat hardlopen, laat je het horloge thuis en neem je een vriend mee en ga je lekker hardlopen op een favoriet parcours. Het perspectief veranderen Adidas Zx 750 Damen van training naar genieten van buiten zijn, ons lichaam bewegen en contact maken met vrienden zal helpen je energie nieuw leven in te blazen. Na zo'n lang evenement te hebben geracet, heb ik de zaken veranderd. Ik heb me aangemeld voor een Nike Air Max 2017 Mujer halve marathon onderweg. De verandering in tempo, terrein en trainingen hielpen bij mijn motivatie. Twee maanden nadat ik deze depressie na de race had meegemaakt, liep ik mijn op één na snelste halve marathon ooit.

Ultra Asia Race: Vietnam 2018 finish. PC: CanalAventure ? H.HuyNg?
Het leven zit vol pieken en dalen, dat maakt het interessant. Sommige blues na de race zijn mogelijk onvermijdelijk, ondanks onze beste bedoelingen om ze te voorkomen. Als we de tijd nemen om te vertragen en onszelf weer op te vullen, kunnen we blessures en burn-out voorkomen en zijn we klaar om onze volgende uitdaging Nike Air Max Command Mens aan te gaan.

Ik ging vroeg slapen en zette mijn wekker om half zes. Om half zes ging ik slapen. Om half zes werd ik eindelijk wakker, met buikpijn en een beetje hoofdpijn - uit een glas bubbels?

Zoveel hardlopen over lange afstanden is Nike Air Pegasus 83 Womens mentaal, maar ik had vandaag niet het mentale spel om uit te gaan en het grootste deel van 18 mijl alleen te rennen. (Ik zou proberen Ashley een paar kilometer te ontmoeten.) Ik voelde de vlucht niet echt, dus ik kon het echt niet motiveren om het alleen te doen.

Mijn nieuwe plan is om te proberen voor morgenochtend in NJ (alle Bergen County-lezers die morgen een lange run maken ??? Ik moet naar huis voor een babyshower) of doe het gewoon als ik hier zondagochtend terug ben.

Ik had vandaag vier mijlen op mijn trainingsschema voordat ik de dingen een beetje door elkaar bracht, dus ik kreeg die vier mijlen binnen en was eigenlijk blij dat ik de 18Nike Air Odyssey Femme niet had gedaan - ik kon er nog steeds niet mijn hoofd in krijgen vier.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum REC Revealing Enterprise Strona Główna -> System Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do: