Forum REC Revealing Enterprise Strona Główna
Strona glówna RECREC HomeFAQFAQSzukajSzukajUżytkownicyUżytkownicyGrupyGrupy RejestracjaRejestracja
ProfilProfilZaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomościZalogujZaloguj
niet het hart om hem te vertellen

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum REC Revealing Enterprise Strona Główna -> System
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banning

PostWysłany: 22 Maj 2020 03:27    Temat postu: niet het hart om hem te vertellen Odpowiedz z cytatem

Als hardlopers, als atleten (competitief en niet-competitief), steken we zoveel tijd en energie in onze passie. Ik geloof dat met deze tijd en energie een natuurlijke verwachting komt dat we op de racedag zullen presteren. Het is gemakkelijk om veel druk op onszelf uit te oefenen en dat kan gewicht dragen. In concurrentie kan deze druk ons ??helpen om optimaal te presteren. Toch kan het ook schadelijk zijn. Ik weet dit nu. Tijdens mijn rit voor een marathon PR in Boston had ik beter kunnen luisteren naar wat mijn lichaam me vertelde. En we zijn het onszelf als Trail Sisters verschuldigd om dit te doen, om goed naar ons lichaam te luisteren. En Nike Air Max 270 Femme om een ??helder hoofd te houden in onze training en competitie over hoe we het doen.

Misschien is de belangrijkste les die ik misschien ben tegengekomen, gewoon te onthouden waarom we er dag in dag uit zijn: genieten van de natuurlijke reis, de schoonheid van paden en het gezelschap van onze trainingspartners.

Geboren en getogen in Denver, Colorado, ik hou van de bergen, hardlopen en lekker eten - allemaal dingen die ons samenbrengen. Nadat ik mijn middelbare school had afgerond, ging ik naar de universiteit van Iowa, waar hardlopen mijn hart veroverde. De ruige bospaden en rollende grind waren een prachtige omgeving om beste vriendinnen te maken. Een paar jaar geleden verhuisde ik terug naar Denver na enkele jaren in Iowa en de hardloopgemeenschap heeft die overgang vergemakkelijkt - het is iets geweldigs! Als ik niet op de Nike Air Max 90 Herren wegen of paden ren, kan ik rotsklimmen vinden met mijn man, cruisen op de fiets of genieten van een goede maaltijd met vrienden. Ik geloof absoluut dat de gemeenschap ons sterker maakt - Trail Sisters verenigen!

Squashrackettassen zijn geweldige geschenken: elke squashspeler heeft er een nodig en je hoeft ze niet te passen! Bij het kiezen van de juiste tas wil je iets dat voldoende ruimte heeft, comfortabel is en kleinere spullen apart kan opbergen.

Perfect voor de serieuze speler, deze rackettas heeft een temperatuurbeschermd gedeelte alleen voor rackets om ze te beschermen tegen hitte en ze in perfecte staat te houden. De gewatteerde, verstelbare schouderband is comfortabel en afneembaar. Bovendien heeft deze rackettas gewatteerde handvatten als je speler liever grijpt en gaat. De Harrow Dynasty Racquet-tas heeft verschillende Nike Air Max 1 Pánské secties voor gemakkelijke opslag: een extra gedeelte met ritssluiting dat groot genoeg is voor meer rackets, twee tunnels met ritssluiting voor schoenen of natte spullen en een zijvak met ritssluiting voor het opbergen van kleinere, persoonlijke spullen. Geschikt voor 9 rackets.

Tecnifibre Absolute Green 12 Racquet Squash Bag
Als je een tas nodig hebt met 12 rackets, bekijk dan de Tecnifibre Absolute Green 12 Racquet Squash Bag. Extra compartimenten met ritssluiting omvatten een speciale beschermde ruimte voor oogbescherming, een extra kledingvak, een kleiner accessoirevak, een apart schoenenvak en 3 neopreen vakken voor 3 squashballen. Er zijn geventileerde compartimenten om je natte spullen sneller te laten drogen. De riemen zijn gewatteerd en verstelbaar.

Tecnifibre Absolute Green Squash Backpack
Als een rugzak de voorkeur heeft, dan is de Tecnifibre Absolute Green Squash Backpack een winnaar. Het heeft een apart racketgedeelte, vakken voor extra ballen, een beschermde ruimte voor oogbescherming, een schoentunnel met ritssluiting aan de onderkant en een elastisch vak aan de zijkant voor een bidon of blikje ballen. De riemen zijn perfect gewatteerd en verstelbaar voor meer comfort.

Harrow Havoc-rugzak
De Harrow Havoc-rugzak is verkrijgbaar in verschillende kleuren: zwart / grijs, zwart / groen, zwart / roze / zwart / royal (blauwpaars). Het bevat twee squashrackets in het achterste gedeelte, zijvakken met ritssluiting voor accessoires, onderste gedeelte voor schoenen en mesh-vakken voor waterflessen of ballen. De riemen zijn gewatteerd voor comfort en mesh voor ventilatie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum REC Revealing Enterprise Strona Główna -> System Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do: